Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2011 23:34 - Em4u's thanks
Автор: lo6em4u Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
0



Em4u"s thanks

Благодаря, на всички, за хубавите пожелания*. Хмм, това звучи, прекалено изтъркано, нека опитам пак...

Всички, които ме познават, знаят, че аз не съм от хората, които могат успешно, да показват, уважението си, към близки и приятели. Не съм и от хората, които за щяло и нещяло, използват изрази, от типа на: "ти си върха", "най-добрия/та", "браво", та дори и простичкото "благодаря". Истината е, че се възхищавам от такива хора - дали, защото са професионалисти, интелигентни или са Хора с главно "х" - уважението, си е уважение и като такова, не само трябва да бъде спечелено, но и затвърждавано. Радвам се, че познавам такива хора, които продължават, да се доказват, всеки следващ ден.
И да, бих жертвал голяма част, от собствения си комфорт, за да свърша някоя услуга, на такъв човек, или даже само, за да се почувства добре, всъщност, дори ми носи, удовлетворение :)

Вярвам, че ще се намерят хора, които ще познаят, себе си, в тези няколко реда. И ако ти, си сред тях, знай, че съм ти благодарен за всичко, което си бил, си, или ще бъдеш, за мен. Благодаря :)


* - Пожеланията, са за рожден ден




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lo6em4u
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 34464
Постинги: 26
Коментари: 2
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930